Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Μα πού να πάααωωω....

Σάββατο μεσημέρι με 40 βαθμούς!Σκάει ο τζίτζικας έξω,σκάω κι εγώ εδώ μέσα που έχω κλείσει τα μωράκια μου σε τέσσερις τοίχους με full air condition!Έχω δύο μωράκια 2,5 ετών κ έξι μηνών και θέλω να τα πάω βόλτα.Πού να τα πάω όμως με τέτοιο ήλιο?Για μπάνιο?Εκδρομή εκτός Αθηνών απορρίπτεται γιατί με την κίνηση στους δρόμους όπου και να θέλουμε να πάμε θα κάνουμε μια αιωνιότητα και μια μέρα και τα παιδιά θα λαλήσουν.Οι κοντινές παραλίες ανήκουν σε ιδιώτες, οι οποίοι σου νοικιάζουν ναι μεν το δικαίωμα να παίξεις με τη θάλασσά τους και την άμμο τους, αλλά το κόστος είναι τέτοιο που δεν μπορείς να το κάνεις και συνήθεια.Άσε που κάθε χρόνο οι έρευνες των πανεπιστημίων για τις ακτές της Αττικής τις βγάζουν ακατάλληλες!Πισίνα?Δεν θα το διακινδύνευα..Πάμε στους παιδότοπους.Οι υπαίθριοι ψήνονται στον ήλιο.Οι κλειστοί εκτός απ΄το ότι οι περισσότεροι σκυλοβρωμάνε ιδρωτίλα, ειδικά τώρα το καλοκαίρι, βρωμάνε και τσιγάρο!Εν τω μεταξύ το θέμα είναι πως ό,τι και να κάνουμε πρέπει 8-9 να είμαστε σπίτι για μπάνιο και νάνι...Αν μπορείτε να βοηθήσετε με καμιά ιδέα..

2 σχόλια:

Ελευθερία είπε...

Πραγματι όπως τα λες είναι μπρος γκρεμος και πισω ρεμα.Εγω εχω δυο αγορακια διδυμα και το μόνο που εχουμε ειναι καμια επισκεψη στην αδερφη μου,στην κουνιαδα μου αλλα αυτες η μια δεν εχει παιδια και τησ αλλης ειναι μεγαλα και νοιωθω λιγο αβολα..

daddy cool είπε...

Ελευθερία μην νιώθεις άβολα καθόλου.Τα παιδιά έτσι είναι.Όσον αφορά το που να πάς όλο και κάτι θα βρεθεί άν την ψάξεις λίγο.Διάθεση και υπομονή...Δηλαδή με αυτήν την λογική manamana πρέπει τα παιδία να μεγαλώσουν εσώκλειστα????