Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Την πλακώνεις?

Πριν ένα χρόνο και κάτι, στα γενέθλια της πρώτης μου κορούλας, ανάμεσα στους καλεσμένους ήταν και μια φίλη που το αγοράκι της ήταν τότε 6 μηνών.Μία ώρα πριν την έναρξη του πάρτυ-το οποίο έκανα στον κήπο-με πήρε να μου πει ότι δεν θα έρθουν γιατί θα είχα κι άλλα δύο παιδάκια κι αν ήταν άρρωστα θα κόλαγε και το δικό της!Της είπα βέβαια ότι εγώ είχα μιλήσει με τις άλλες δύο κοπέλες,είχα ενημερώσει ότι περιμένω μωρό και μου είπαν ότι τα δικά τους ήταν μια χαρά.Επειδή λοιπόν δεν είχε τι άλλο να μου πει, μου είπε πως δεν την άφηνε ο γιατρός της!Χθές λοιπόν,ειχαμε πάει με τα μωράκια μου επίσκεψη σένα φιλικό σπίτι κι είχαν πει και σ'αυτήν να έρθει.Από την ώρα που ήρθαν το παιδάκι της έβηχε και είχε καταρροή.Τη ρωτάω κι εγω κάποια στιγμή διακριτικά γιατί βήχει ο μικρός και με άπλετο θράσος μου απαντάει "Άσε, είναι 10 μέρες πολύ άρρωστος και δεν μπορεί να συνέλθει.."Μάζεψα αμέσως τα κοριτσάκια μου κι εξαφανίστικα!Τώρα όμως που το ξανασκέφτομαι.. μήπως έπρεπε να ρίξω και κανά μπινελίκι, κανα μπουκέτο ή έστω να την ξεφτίλιζα μπροστά σ'όλους?

7 σχόλια:

manamana είπε...

Έχουν περάσει πέντε μέρες και τα μπουμπούκια μου είναι μια χαρά.Ευτυχώς..

Ανώνυμος είπε...

Και τα άλλα καλά θα έγιναν μετά την επίσκεψη!. Για αυτό δεν σου είπε τίποτα :P

Ελευθερία είπε...

Γαιδάρα ρε!Την παρτη της και το παιδί της.Στανταρ θα της έλεγα κάτι..Ανωτερη αλλα οχι κι ετσι..

manamana είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
manamana είπε...

Αυτό Ελευθερία μου είναι να μη σου τύχει.Γιατί αν κολούσαν εμένα τα μωράκια μου και τούμπανο στο ξύλο να την έκανα το κακό θα είχε γίνει..

Ελευθερία είπε...

Ναι αλλα καποια στιγμη πρεπει να τακουσει μηπωσ βαλει μιαλο η γαιδουρα και γλιτωσουν τα υπολοιπα παιδια του κοσμου

Ανώνυμος είπε...

manamana εγώ θα της την έλεγα και η ντροπή ολόκληρη δική της.....