Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Ο ξερόλας

Το πρωί στο super market πέτυχα μια φίλη που είχα πολύ καιρό να δω.Χάρηκα πάρα πολύ που την είδα αλλά ακόμα πιο πολύ χάρηκα που έμαθα ότι είναι έγκυος. Άρχισα λοιπόν να μνημονεύω κι εγώ τις εγκυμοσύνες μου και να της λέω "Το σημαντικότερο είναι να έχεις καλή ψυχολογία.Να μην ακούς κανέναν.Μόνο το γιατρό σου.Μεγάλη γυναίκα είσαι και υπεύθυνη,εννοείται ότι θα τρως σωστά, θα ξεκουράζεσαι, θα κοιμάσαι αρκετά.. και να σου πω: πάρε και καμιά άδεια παραπάνω από τη δουλειά..Καμιά δουλειά και κανένα πρόβλημα δεν πρέπει να σε αγχώνει.Εσύ πρέπει να ασχολείσαι μόνο με το τι σε κάνει να νοιώθεις καλά. Άνετα ρούχα και παπούτσια. Ποιoς θα σε παρεξηγήσει? Άντε καλέ..Και όχι πολλά πολλά με ατομάκια που σε ζαλίζουν. Κανείς δεν ξέρει καλύτερα από 'σενα τις ανάγκες σου. Και πολύ βασικό: να προσέχεις τον άντρα σου!Επειδή εσένα οι ορμόνες σου χορεύουν τσιφτετέλι δε σημαίνει ότι κι αυτός ξέρει τα βήματα..Θα χρειαστεί κι αυτός βοήθεια να προσαρμοστεί..".Σίγουρα είπα κι άλλα πολλά, κι αφού ευχήθηκα στην κοπέλα τα καλύτερα, γύρισα σπίτι. Όταν συνειδητοποίησα στο σπίτι τι είχα κάνει τρελάθηκα!Είχα σπάσει ρεκόρ ξερολίασης στην προσπάθειά μου  μάλιστα να την ενοχοποιήσω για πρόκληση άγχους σε εγκύους!Έχω προβληματιστεί πολύ και πρέπει να βρω τρόπο να απενεργοποιήσω το τσιπάκι του ξερόλα ΤΩΡΑ!
ps Και μην μου πει κανείς πως δε γίνεται,γιατί έχω κάθε νόμιμο δικαίωμα από τη google να του διαγράψω το σχόλιο.(lol)

Δεν υπάρχουν σχόλια: